Stránka Vám poradí, co je Aliexpress s jak se v Aliexpressu vyznat. Co se stane, když ucítíte globalizaci na vlastní kůži a pěkně zblízka?! Nejspíš se z vás stane závislák na výhodných nákupech nebo závislák na nakupování totálních kravin - jen pro to, že "za ty peníze, to prostě koupit musíte!". Mě to přináší radost a relaxuji u toho. Měsíčně si utratím svých 10 dolarů za věci, které potřebuji a nebo taky ne. Někdo chodí na pivo, někdo do posilovny...já si dřepnu na pár hodin týdně k počítači a prostě jedu :-) Takže se taky bavte.

Reklamace - uplynutí dodací lhůty

14. července 2017 v 22:34 | paya |  > Reklamuj

Reklamace - uplynutí dodací lhůty

Několikrát jsem měla problém s uplynutím dodací lhůty. Otevřela jsem proto u dané položky reklamaci / OPEN DISPUTE. Z možností jsem vybarala variantu plné náhrady zaplacené částky / refund only, protože mi zoží nedošlo v požadované lhůtě / logistics tracking problem . Prodejce mi odpověděl, že mám reklamaci zrušit a on mi tu lhůtu prodlouží. Je možné, že je na vině celní správa, která obzvláště cca. 2 měsíce před Vánocemi zadržuje velké množství položek, které namátkou kontroluje. Přistoupila jsem na jeho požadavek (cena objednaného zboží byla asi 3 USD), no abych to zkrátila zboží nedošlo a peníze mi taky nevrátili.

Takže pokud neobržíte zboží ve stanovené lhůtě, zkuste vydržet ještě cca. týden* a poté otevřete spor = zahajte reklamaci. Žádnou cestu domluy nakceptujte.

* Po uplynutí dodací lhůty vám běží doba, po kterou byste měli nějak reagovat na stav objednaného zboží.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama