Stránka Vám poradí, co je Aliexpress s jak se v Aliexpressu vyznat. Co se stane, když ucítíte globalizaci na vlastní kůži a pěkně zblízka?! Nejspíš se z vás stane závislák na výhodných nákupech nebo závislák na nakupování totálních kravin - jen pro to, že "za ty peníze, to prostě koupit musíte!". Mě to přináší radost a relaxuji u toho. Měsíčně si utratím svých 10 dolarů za věci, které potřebuji a nebo taky ne. Někdo chodí na pivo, někdo do posilovny...já si dřepnu na pár hodin týdně k počítači a prostě jedu :-) Takže se taky bavte.

Reklamace - příjatelná nepříjemnost

14. července 2017 v 22:36 | paya |  > Reklamuj

Reklamace - přijatelná nepříjemnost

Nikdy není příjemné řešit reklamaci. Obzvláště v cizím jazyce?! Aliexpress nabízí možnost reklamovat pomocí formuláře, což je celkem přijatelné. Formulář pro reklamaci otevřete vyvoláním objednávky, která neproběhla v pořádku. U zvolené položky vyberete možnost OPEN DISPUTE.



Vaše nespokojenost může pramenit z několika důvodů:
  • zboží nedošlo ve stanovené lhůtě
  • zboží nedošlo ve kvalitě/množství/velikosti jakou jste si objednali nebo jakou prodejce představuje ve svém inzerátu
  • zboží došlo poškozené
Obrázek níže je zmiňovaný reklamační formulář. Nejprve jste vyzváni k tomu, aby jste zadali, jestli chcete finanční náhradu / refund only nebo budete posílat zboží zpět / return goods.

Refund only - nárokujete si finanční náhradu buď plnou, pokud jste zboží neobdrželi ve stanovené lhůtě nebo poměrnou, podle "míry nespokojentosti"
Return goods - nárokujete plnou finanční náhradu, platíte ale náklady spojené se zasláním zpět prodejci *

V dalším kroku po vás chtějí vědět, jestli jste zboží již obdrželi nebo ne / Did you receive the item. Z roletky poté vyberete bližší specifikaci problému.

Třetí krok reklamace se týká výše finanční náhrady / Refund Amount, kterou požadujete. Je na vašem svědomí, jak moc jste nespokojení. Pro příklad uvedu: "Objednala jsem si micro SD Card 64GB do tabletu, jenže se ukázalo, že karta funguje jen s adaptérem (což jsme nepotřebovala) a její kapacita je jen 8GB. Navrhla jsem plnou refundaci, protože kartu jsem nemohla využít, jak jsem potřebovala. Ještě tentýž den jsem obdržela od prodejce zprávu, že navrhuje vrátit pouze 3/4 ceny. Souhlasila jsem a tím byla reklamace vyřízena. Peníze jsem měla na účtě druhý den!"
Do políčka vepište cifru - vedle je nápověda, v jakém rozmezí můžete zadávat. Jako desetinná čárka je akceptována pouze tečka.

Do posledního okna vepište bližší info žádosti: v mém případě jsem napsala, že žádám plnou refundaci, protože nemohu zařízení využít k požadovanému účelu.

Ještě můžete využít nahrání fotek se zobrazením poškození, nebo u špatné velikosti můžete přidržet u oblečení metr...
nebo nahrát video.

Potom už jen Potvrdíte / Submit.

* Zatím jsem možnost vrácení zboží nevybrala nikdy. Ani prodejce mi nikdy tuto možnost nenavrhl. Protože se zkrátka nevyplatí. U těch mých desetidolarových nákupů to opravdu nemá smysl
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama