Stránka Vám poradí, co je Aliexpress s jak se v Aliexpressu vyznat. Co se stane, když ucítíte globalizaci na vlastní kůži a pěkně zblízka?! Nejspíš se z vás stane závislák na výhodných nákupech nebo závislák na nakupování totálních kravin - jen pro to, že "za ty peníze, to prostě koupit musíte!". Mě to přináší radost a relaxuji u toho. Měsíčně si utratím svých 10 dolarů za věci, které potřebuji a nebo taky ne. Někdo chodí na pivo, někdo do posilovny...já si dřepnu na pár hodin týdně k počítači a prostě jedu :-) Takže se taky bavte.

Hodnocení transakce

3. července 2017 v 23:43 | paya |  > Hodnoť

Hodnocení transakce

Tákžé, konečně vám v poštovní schránce přistála šedá nebo žlutá obálka - balíček. Vzrušeně rozcupujte obal a prozkoumejte obsah. Otevřte si uživatelský účet na Aliexpressu a zkontrolujte detail objednávky (My Aliexpress > My Orders)
1. Nejprve si ověřte, jestli jste zboží obdrželi před uplynutím doby doručení / Delivery Time (na obrázku níže v kroužku). Pokud ano, můžete s hodnocením počkat třeba až po chvíli používaní dané věci.*
2. Jestliže jste spokojení, můžete objednávku uzavřít / Confirm Goods Received a napsat hodnocení.

* hodnocení je pro Aliexpress relevantní cca. týden po uplynutí doby doručení, poté popustí platbu prodejci = má se za to, že jste zboží obdrželi v pořádku.

* Na základě tohoto hodnocení - tedy kladného hodnocení - Aliexpress odešle vaší platbu na účet obchodníka *

CONFIRM GOODS RECEIVED / POTVRZENÍ PŘIJETÍ ZÁSILKY

Stisknutím tlačítka "Confirm goods received" se dostanete na podobnou stránku, kde nejprve označíte zboží z objednávky, které se chystáte hodnotit, poté použijete opět volbu "Confirm goods received".

- vybafne na vás ještě potvrzovací okénko - něco jako jestli to myslíte vážně, že chcete objednávku uzavřít a ohodnotit zboží. Takže potvrdíte CONFIRM.

Na další stránce se již vyjadřujete k obsahu vaší zásilky. Jak jste byli spokojeni s transakcí/ Please rate your transaction (vyplníte pomocí hvězdiček). "Já vyplňuji 4*, když pokulhává kvalita nebo až tak nesedí velikost. Zkrátka, když to ještě není tak úplně na reklamaci. 5 hvězdiček uděluji, když jsem spokojená."
Dopíšete nějaký komentář, pokud to uznáte za vhodné nebo nutné a vyplníte na škále, jak hododnotíte popis produktu ve srovnání s realitou, jak jste byli spokojení s komunikací a s dobou doručení. Ještě můžete přidat pár fotek.

" Většinou se snažím napsat všechno co mě napadne, protože sama oceňuji stručný popis všech kladů a záporů, když se chystám něco koupit. Párkrát jsem ocenila, že mě někdo upozornil na nějakou chybějící funkci výrobku, nebo že velikostní tabulka na stránkách prodejce nesedí. Často také volím, při prohlížení feedback / zpětné vazby od nakupujících, jen takové, které obsahují obrázek."

Spousta obchodníků má už ve svém inzerátu daného zboží výzvu, že pokud obdržené zboží budete hodnotit méně než 4 *, máte ho zkontaktovat a on vám nabídne nějakou náhradu. Opravdu to funguje. "Jednou jsem ale tuto možnost odmítla, protože jsem považovala za nutné, aby prodejce mnou zakoupený výrobek již neprodával. Bohužel jsem udělila špatné hodnocení a navíc jsem zboží reklamovala s nárokem na plnou refundaci = plná náhrada útraty." (více v rubrice "reklamace")
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama